El curs d’Anglès pre-intermedi per l’atenció i informació al públic té com a objectiu principal que l’alumne adquireixi correctament els coneixements gramaticals més importants de l’anglès, coneixements que apareixen a les diferents unitats que s’hi estudien. Així mateix, aquest curs té com a objectiu ajudar els professionals a desenvolupar i millorar les competències professionals, ja que l’anglès s’ha convertit en l’idioma principal en l’àmbit laboral.
MÒDUL 1 (9 h)
1.1 Word order in questions; Common verb phrases; Pronouncing the alphabet
1.2 Present simple; Describing people (appearance and personality); Pronouncing final ‘s’ and ‘es’
1.3 Present continuous; Clothes and prepositions of place; / ə and / ɜ ː/
1.4 Practical English (hotel problems)
MÒDUL 2 (10 h)
2.1 Past simple: regular and irregular verbs; holidays; regular verbs (ed endings)
2.2 Past continuous; prepositions of time and place (at, in, on); weak forms: was, were
2.3 Time sequencers and connectors; verb phrases; word stress
2.4 Revise and Check
MÒDUL 3 (10 h)
3.1 Be going to (plans and predictions); airports; the letter g (pron.); Writing: Describing a photo (p114)
3.2 Present continuous (future arrangements); verbs + prepositions, e.g. arrive in; linking; Writing an informal email (p115)
3.3 Defining relative clauses; paraphrasing; silent e
3.4 Practical English 2 (restaurant problems)
MÒDUL 4 (10 h)
4.1 Present perfect + yet, just, already; housework, make or do?; the letters y and j (pron.)
4.2 Present perfect or past simple? (1); shopping; c and ch (pron)
4.3 Something, anything, nothing, etc.; adjectives ending -ed and -ing; /e/, /əʊ/, and /ʌ/
4.4 Revise and Check
MÒDUL 5 (10 h)
5.1 Comparative adjectives and adverbs, as…as; types of numbers; /ə/
5.2 Superlatives (+ ever + present perfect); describing a town or city; sentence stress
5.3 Quantifiers, too, (not) enough; health and the body; /ʌ/
5.4 Practical English 3 (shopping problems)
MÒDUL 6 (10 h)
6.1 Will / won’t (predictions); opposite verbs; ’ll, won’t; making predictions
6.2 Will / won’t / shall (other uses); verb + back; word stress: two-syllable verbs
6.3 Review of verb forms (present, past, future); modifiers; the letters ea; talking about the past, present, and future
6.4 Revise and Check
Fotocòpia del DNI o NIE, nòmina actual (persones treballadores per compte d’altri), rebut d’autònoms del mes anterior (persones treballadores autònomes), DARDO vigent (persones en situació d’atur). Es requereix disposar de titulació acadèmica. En cas de no disposar-ne, cal acreditar els coneixements mitjançant una prova d’accés.
Els cursos amb modalitat d’aula virtual tenen un horari preestablert en què t’hauràs de connectar i seguir les classes online juntament amb els altres companys de curs.
Els cursos amb modalitat de teleformació són online i sense horaris fixos. El contingut del curs està penjat a una plataforma i podràs avançar al teu ritme!
Es tracta de cursos 100% subvencionats pels organismes gestors (SOC, Consorci per la Formació Contínua, SEPE…) i, per tant, tenen un cost 0 per les persones inscrites.
Sí, en aquest cas, cal superar unes proves d’avaluació de les competències clau de matemàtiques i comunicació lingüística, en entitats de formació autoritzades pel SOC, com Formació Miró.
Per Internet podràs demanar-lo a https://serveiocupacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-persones/sollicita-els-documents-relacionats-amb-la-demanda-docupacio/ o trucant al SOC al telèfon gratuït 930 886 200 de dilluns a divendres de 8 a 14h.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies (cookies) para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento a estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o los identificadores únicos en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.