Selectividad Tecnologia convocatoria juny 2022

Examen de Selectivitat de la convocatòria de juny 2022 a l'assignatura de Tecnologia.
L'examen pregunta sobre diversos aspectes tècnics que impliquen el càlcul d'energia i eficiència en sistemes mecànics i elèctrics. Inclou exercicis que aborden l'anàlisi energètica de dispositius com rentadores i vehicles, calculant el consum energètic, les emissions i costos associats. També es plantegen requeriments per dissenyar circuits digitals i combinacionals, així com per construir taules de veritat i funcions lògiques. Altres preguntes se centren en el comportament dinàmic de sistemes com volants i mecanismes d'elevació, on s'analitzen forces i moments. A més, l'examen explora materials i la seva resistència, incloent qüestions sobre la sostenibilitat i l'impacte ambiental de decisions energètiques. Cada exercici requereix aplicació de coneixements teòrics i pràctics per resoldre problemes reals en tecnologia.